maandag 28 september 2015

Een affo en andere zaken.

Een affo en dat na negen jaar er aan werken en in de kast tot een ufo te laten verworden, het is dan toch gelukt en vanaf heden slaap ik met mijn lief onder de sterren.

Tussendoor maakte ik nog een bruidspaar op verzoek
en begon ik met een internet groep aan een randenquilt (misschien beter bekend als row-by-row), maandelijks komt er een blok bij dat de deelnemers naar eigen inzicht, grootte en aantal kunnen uitvoeren, dit is mijn eerste rand
de blokken zijn 15x15cm
volgende maand komt het volgende blok, dus dit project is even klaar.
Ik ben onderhand ook druk bezig met het quilten van de Round Robin
Het is een feest om onder de naald te hebben, wat een verrukkelijke kleuren en wat een liefde spreekt er uit, kun je je voorstellen dat mensen dit voor je maken, ik ervaar het als een heel groot cadeau!
Nu ga ik snel weer verder aan iets anders, want tussendoor karweitjes, daar ben ik goed in!
Bedankt voor je belangstelling, ik wens je een fijne dag.

9 opmerkingen:

  1. Na negen jaar onder deze sterren slapen :0))
    Lijkt me heerlijk ! En schitterende kleuren zeg :0)))
    Lief hartenpaar ook.
    Fijn om weer eens wat bij jou te kunnen zien en lezen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dat heerlijk zijn: slapen onder de sterren! Komen jullie nog wel aan slapen toe? En je RR is zeker een feestje om door te quilten, heerlijk die kleuren! Geniet van je tussendoortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi sterrenquilt. Daar zul je heerlijk onder slapen.
    Je Round Robin is ook geweldig mooi van kleur.
    Dat bruidspaartje wordt vast in dank ontvangen. Je hebt het er maar druk mee.
    Succes met je andere projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig het sterren quilt.
    Het staat er niet op geschreven, dat het 9 jaren werden
    De rand blokken lijken me leuk.
    En de Roud Robin, een plaatje
    Succes verder
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke Row-by-row rand. Mooie kleuren ook !
    En de Round Robin komt helemaal goed !
    Slaap lekker onder de sterren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Pauline, hij is klaar! Wat een juweeltje is het toch geworden. En wat zullen jullie heerlijk eronder wegdromen.
    Maar die rand is ook weer prachtig. En die RR, nou daarbij kan ik me van alles voorstellen dat het een plezier is om je naald in te zetten.
    Groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mooie affie,prachtig!!
    En ja de rr is ook een plaatje,veel plezier met afwerken.
    En je tussen doortjes zo leuk, mooie poppen , dat is jou wel toevertrouwd. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chapeau voor je affo: Schitterend jouw sterrenquilt!
    Zal vast een fijn gevoel zijn er na zo'n aantal jaren lekker onder te kunnen slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige Affo, heerlijk dat die nu af is.

    BeantwoordenVerwijderen