donderdag 1 mei 2014

Bloggerquilt Donderdag - blok 69

Deze week gaan we de zee op met Adri, zij stuurde een kompasroos blok in, ik ben dol op stervormen, dus ik was blij, Adri vertelt over haar favoriete blok en inzending: 
"Dat is dan toch zoals dat hier heet een zeemanskompas. 
En de reden is omdat ik een dochter van een visserman ben, en groot fan van de zee. 
Niet om op het strand te liggen, maar lekker op de dijk staan met een flinke storm. Dan.lijken alle problemen en of situaties heel onbeduidend 
als je de zee zo tekeer ziet gaan."

Zoals gezegd ben ik dol op stervormen, met veel plezier dook ik in de lapjes en maakte een zeemanskompas,
mijn blok van deze week:

Het restjes opmaken gaat goed, ik heb al een aantal stofjes opgebruikt in deze quilt en ben bijna door de donkerblauwe batik heen, gelukkig vind ik hier en daar nog een stukje, zodat ik hoop ik genoeg hebt tot het laatste blok.
Deze week behalen we weer een tiental, nummer 70, ik ga snel kijken van wie deze is en welk blok er toegevoegd gaat worden aan onze Bloggersquilt.

Ik wens je een prettige donderdag en alvast een heerlijk weekend, tot een volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Pracht blok, ***** waard! Ook jouw uitvoering, Pauline.
    Fijne dag, groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie versie van een kompasroos!
    Er zit veel diepte in door de kleine punten onder ook :0)
    Leuk dat je je restjes zo erin kan stoppen ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een moeilijk blok
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig blok is het. Ook door de keus van je stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kompasroos is ook een van mijn favoriete blokken. Jouw uitvoering is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen