maandag 16 december 2013

Sweet Hearts Maandag

Even nagenieten van een zeer geslaagde 2e Hands Handwerk Markt waarvan de opbrengst naar het Glazen Huis van Serious Request 2013 ging, heerlijk om zoveel enthousiaste handwerksters op schatzoektocht te ontmoeten en wat zijn er veel schatten gevonden! De opbrengst bedroeg 1403euro, we waren allemaal supertrots op dit bedrag.

Het is weer maandag, een nieuwe dag van de week en dus weer Sweet Hearts Maandag voor mijn blog, de hartjes van deze week
 344 - 350 zoete hartjes
Bijna aan het einde, ik zei het al eerder: wat zal ik dit gaan missen!

Eind van het jaar is het moment dat je gaat kijken of er ook leuke nieuwe projecten gepresenteerd gaan worden, ik heb er alvast eentje gevonden die ik wil gaan doen, er is nog niet zo heel veel bekend maar wat ik achter de schermen gehoord heb wordt dit een super uitdaging, een BOM met eigen inbreng zeg maar, een uitdaging voor je eigen kunnen en creativiteit.
Hou dus Gingini's blog in de gaten, want daar wordt deze uitdaging, straks met uitleg, gepresenteerd onder de mooie naam

De Boxed Scrappy Flowers BOM 2014

Ik heb me aangemeld bij het blog Randje per week, een borduurinitiatief van Atelier Soed Idee
er borrelen ideetjes omtrent deze Stitch Along in mijn hoofd.
Ik wens je een heel fijne week, misschien tot donderdag wanneer ik blokje 50
van de Bloggersquilt af heb, gelukkig gaat dit project nog even door.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project waar je je voor aangemeld hebt met die randjes. En het andere project - daar heb ik al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees overal over de randjes, ik geloof dat iedereen weer gaat borduren, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hartjes, en de randjes ben ik ook van plan te gaan doen.
    Ik ga meteen even bij de nieuwe bom kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer fantastische hartjes :)
    Prachtig bedrag hebben jullie opgehaald voor Serious Request, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elk hartje is weer een feestje op zich. Je bent dus al druk aan het vooruitdenken.
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zit al weer vol plannen Pauline, leuk. Ben je nu ook bijna klaar met de hartjes of ga je er nog meer maken? Mooie achtergrond heb je achter jouw blog geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi bedrag voor serious request! En uiteraard weer mooie hartjes!
    En ik lees het al: je zult je niet vervelen in 2014!
    Leuke look voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pauline, wat leuk! zowel je hartjes als je plannen. Ook ik ben gistermiddag overstag gegaan voor de randjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap dat je het hebt volgehouden met de hartjes. Ik ga dit jaar ook aan de borduur, ben benieuwd of ik het volhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hartjes er weer bij. Ik probeer nog weerstand an de randjes te bieden. Wel moielijk.

    BeantwoordenVerwijderen