donderdag 12 september 2013

Bloggersquilt Donderdag - blok 36

De blokken van de Bloggersquilt gaan maar door en door, heerlijk, natuurlijk mogen er nog veel meer bij, dus schroom niet om je patroontje/blokje met een uitlegje waarom je dat blok zo mooi vindt naar Jacqueline.

Het zesendertigste blok is van Craftluver Marianna, zij schreef:

"Mijn keuze blok is de Dutch Rose.
Toen ik net begon met quilten ging ik vlak daarna verhuizen en in mijn nieuwe (huidige) woonplaats kende ik niemand die quiltte,
dus kreeg ik van mijn oude bee leidster het advies om er gewoon eentje zelf te beginnen.
En dat heb ik gedaan. De naam van deze bee werd de Dutch Roses en het blok was dus ook ons logo.
En deze groep bestaat nog steeds, ook al ben ik er zelf geen lid meer van!
Het leuke aan dit blok vind ik zelf dat het is of je er steeds weer een ander blok van kan maken gewoon door met donker en lichte te spelen!"
 
Het is een interessant blok vond ik, het nodigt uit tot spelen met kleuren, ik heb het heel eenvoudig in 3 kleuren uitgevoerd: 
 Ik ga kijken welke verrassing er vandaag weer voor me klaar staat. 

Je kunt ook vandaag lekker bloghoppen en genieten van alle inspiratie die je vindt bij 
de deelneemsters van vandaag van de bloghop Pin it!
Ik wens je een prettige donderdag.

8 opmerkingen:

  1. Dit is een heel mooi blok, zou haast weer zin in sterren maken krijgen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi blok. Wat is je achtergrond leuk met het speldenkussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val in herhaling, maar het is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Gefeliciteerd met je plaats in de top van de dag met je speldenkussen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet alleen de bloggersquilt gaat maar door en door, jij ook! Weer een mooie uitvoering, Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me aan bij Joke. Zo knap hoe je zo keurig op schema blijft met de Hartjes en de Bloggersquilt. Mooi blok trouwens.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen