donderdag 8 augustus 2013

Bloggersquilt Donderdag - blok 31

Ha, ha, ha, ik ben helemaal in vakantiestand, we zijn gewoon thuis en klussen in en om het huis en ontspannen met lezen en handwerken, mijn blokje van de week was dan ook al klaar, maar ik was helemaal vergeten een postje te schrijven, daar kwam ik gisteravond na twaalven pas achter, toen ik Inge haar blok op Facebook zag.
Even sloeg de paniek toe, maar ik heb het van me afgezet en ben lekker gaan slapen. Dus later dan normaal op de dag presenteer ik de blokkeuze van Merel van Birdblocks:

"ik vind het moeilijk om uit te leggen waarom dit mijn favoriete blok is.
ik val er al vanaf het begin op. Zolang als ik quilt, dat is nu ongeveer 15 jaar. En heb ik er al eens een quilt mee gemaakt? Nee! wel een blok in mijn sampler.
Het is een heel simpel blok, daar zal ik wel op vallen, ik hou van simpel en abstract."

dit is mijn uitvoering van Merels keuze:
 Dit patroon was al een keer voorbij gekomen, dat kan natuurlijk als je mensen vraagt wat hun favoriete blok is, ik heb beide naast elkaar gelegd, er is genoeg verschil in aan te brengen.
 Op naar het volgende blok, ik ben wederom nieuwsgierig waar we op getrakteerd worden, ik zou het nog steeds heel leuk vinden om een blokje van jouw keuze in mijn quilt te hebben, ik blijf bedelen, stuur jij er eentje voor mij naar Jacqueline?
Ik zet mijn printer aan het werk en ga op zoek naar mijn emmertjes, doekjes en ladder.
Een prettige dag en alvast een heerlijk zonnig weekend toegewenst.


7 opmerkingen:

  1. heerlijk toch zo'n ontspannen vakantie? Geniet er lekker van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk om dit blokje weer in een andere uitvoering te maken. Fijne vakantie geniet ervan'
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, Pauline, heerlijk niets te hoeven doen he !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met klussen! Wel op tijd stoppen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo knap Pauline dat je dit allemaal maar doet.
    Ik moet echt eerst weer veel afmaken momenteel geloof ik.
    Prachtig weer zeg!
    Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n ontspannen vakantie. Dit blok is ook weer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen