dinsdag 4 december 2012

Mijn Mallemolen/Stoffencarrousel

Via via leer je heel wat mensen kennen, zo ken ik  - Tineke - via het internet, het toeval wilde dat zij dezelfde naam heeft als een jeugdvriendin van mij, toen ik haar benaderde om te vragen of zij dat was, bleek dat niet het geval te zijn, er ontstond een hartelijk contact, ik had er een vriendin bij!
Ook via Tineke kwam ik bij de Markante Quiltfroulju quiltbee en leerde meer gezellige quiltsters kennen, en bij Tineke thuis leerde ik een aantal maanden terug Joke kennen, zij heeft de webwinkel van Corry overgenomen, kennen jullie Corry's Stoffencaroussel nog?

Die heet nu Joke's Stoffencaroussel, je kunt er voordelig heel mooie quiltstoffen kopen, ze heeft een heel mooie collectie, Joke heeft onlangs ook een blog opgestart, voor de eerste 20 volgers is een verloting, dus het is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan haar blog Mijn Mallemolen, je krijgt een kijkje in hoe het  toegaat in een webshop en gezellige babbels over Joke's quiltavonturen.
Ik was aanmelding nummer 10, dus ik zou niet te lang wachten en snel een bezoekje brengen aan de blog van Joke.
Groetjes, Pauline

1 opmerking:

  1. Mooie website/winkel van Joke. Jouw verhaal vind ik ook heel gezellig. Ik duim voor je dat je de winnaar wordt ;-)

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen