dinsdag 17 juli 2012

Dat is een felicitatie waard!

Er zijn bloggers onder de vele bloggers die met hun inspirerende blogjes er uitspringen, Inge is er zo eentje, ze blogt niet alleen leuk, maar je ziet ook overal reacties van haar op andere blogs.
Ze viert deze dagen een heugelijk feit en maakt er een heus feestje van met een give away, ben je nieuwsgierig geworden, laat ik dan een tipje van de sluier oplichten, dit is een van de give away patronen die ze weggeeft.
Mocht je een kansje willen wagen wens ik je veel succes!
Groetjes, Pauline

3 opmerkingen:

  1. Duim voor je dat je wint ( ik laat mijn beurt voorbij gaan, heb jij weer meer kans!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, de manier waarop je mijn Give Away onder de aandacht brengt. Je hebt nu twee kansen om te winnen!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo! Ik ben Petra van het blog nofliknifelje. Op mijn blog "verzamel" ik Fryske-blog-froulju. Vind je het leuk om in deze lijst te staan? Laat het me weten, dan zet ik je erbij. Het zou fijn als je dan volger bij mij wordt en een link plaats op jouw blog naar de mijne. Kunnen we elkaar gemakkelijk vinden...groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen