dinsdag 3 juli 2012

Dag met een gouden randje

Vandaag was een dag met een gouden randje, Tineke en Magda, hadden mij vorige week uitgenodigd voor een mini-bee en zo leerde ik twee nieuwe gezichten kennen, Froukje waar ik al veel vrolijke verhalen over had gehoord en Joke, die ik nog niet persoonlijk kende maar wel van had gehoord door de prachtige stoffen die Tineke al enige tijd tevoorschijn tovert.

Het weerbericht viel mee vanmorgen en dus stapte ik op de fiets, in een uurtje reed ik naar Leeuwarden, het was een heerlijke rit, ik was een beetje uit conditie, dus het duurde iets langer dan ik er eerder over deed (au, confronterend!).

Ik was de eerste deelnemer die binnen kwam rollen, na mij volgde Froukje en we hebben heel gezellig koffie gedronken met een zalig stuk zomertaart met verse vruchten, de eerste  steekjes gezet en gebabbeld, het was een heel gezellige kennismaking.

Froukje had blokje voor een nieuw op te zetten Dronkenmans'pad, waarvan ik hoop dat ze er de volgende keer een aantal af heeft, want ze heeft een erg leuk project voor ogen.
Daarna kwam Joke binnenvallen en na een rondje handen schudden en tas uitpakken, ging zij ook lekker aan het werk. Het is zo leuk om te zien wat anderen maken. Joke was met een sampler bezig in heerlijk frisse kleuren.

Tineke was aan haar 4e Color Crystal van Ula Lenz (je vindt de patronen van de Color Crystals niet meer op de site, dat was een BOM van vorig jaar), Magda had mooie kleuren uitgezocht voor deze crystal, het wordt een beauty!

We hebben heel gezellig zitten praten en zo nu en dan ons moeten inhouden om niet in breeduit schateren uit te barsten, want Magda was aan haar kaak geopereerd en dat was nogal gevoelig, dus zaten we zo nu en dan ingehouden te schudden van het lachen en vooral niet naar Magda te kijken, want zij houdt zo van lachen en werd nu door de hechtingen geplaagd.


Ikzelf had blok 3 van de Blomkes en Flinterkes bij me, alles was geappliceerd en nu kon ik me richten op het borduren, ik ben niet helemaal klaar met dit leuke werkje, maar ik wil toch een foto bij mijn berichtje.





Tineke en Magda, hartelijk dank voor een heel gezellige dag! Froukje en Joke het was erg leuk om jullie te leren kennen, tot de volgende keer!

De terugrit viel iets zwaarder, maar ik ben toch thuis gekomen, ik heb mijn beweging weer gehad vandaag. Bij thuiskomst had ik een blij kind, want ook onze jongste zoon is over naar het volgende schooljaar?
Zoals ik al zei: een dag met een gouden randje! 
Groetjes, Pauline

8 opmerkingen:

  1. Ai, ai, ai, wat heb ik een hoop gemist! Dronkemsnspad vind ik ook zo mooi! Volgende keer ben ik erbij! Sportief hoor, op de fiets! Wel ben ik lekker vandaag bij Lohuis in Oldenzaal geweest, ook leuk! Je blok drie wordt ook weer prachtig, tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je verslag te lezen, je blok word mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel gezellig Pauline en wat wordt je Blomkes blok mooi! Fijn dat je zoon over is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslag Pauline..en wat goed van je zoon hiera!!!! voor allemaal:-):-)
    Het was een geweldige dag gister, en nu ga ik me mentaal enz. Voorbereiden op mn POK bezoek:-) hoeveel hechtingen gaat het me opleveren? Ik hoop 1 dan is tie er zo weer uit:-)
    Bedankt voor gister en tot weer.
    O en je blok is zo mooi..maar dat wist je gister al he:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er goed uit Pauline, en fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. en dan ook het lachen in willen houden... moeilijk hoor, maar toch aardig voor Magda dat jullie dat probeerden.
    gefeliciteerd met je zoon die over is gegaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Pauline zo leer je weer mensen kennen :-) wat goed dat jou zoon ook over is top!!!
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha paulien. Je zet er vaart achter. alweer zo'n mooi blokje klaar van de blomkes en flinterkes. Leuk hoor in het blauw!

    BeantwoordenVerwijderen