zaterdag 9 juni 2012

Atelier De Quiltborch

Mijn lieve vriendin Henrieke heeft een webwinkel die ik graag onder de aandacht breng:


Ik ken Henrieke al een aantal jaar, ze is een hartelijke lieve meid en zij werkt secuur, dus ik durf haar werk aan te bevelen als kwaliteitsprodukten, zowel de blokkenrol als het handige project/opbergmapje zijn bijzonder handig en functioneel, en daarnaast ook nog uitgevoerd in enige stofjes. Een cadeautje voor jezelf of voor je handwerkende vriend, vriendin, moeder, zus, tante, nicht of wie er maar een cadeautje verdiend heeft.

Neem gerust een kijkje op haar blog of webwinkel, het is beslist de moeite waard, en om haar in de gaten te kunnen houden zou ik haar zeker gaan volgen, want er zitten nog vele originele ideeën die op uitwerking wachten in haar hoofd.

Ik wens Henrieke heel veel succes met haar nieuwe blog waar haar produkten goed te bekijken zijn en haar webwinkel waar al het moois te bestellen is!

Groetjes, Pauline

2 opmerkingen:

  1. Ik ga snel een kijkje nemen hoor:o)
    De naam klinkt ook origineel ...
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb haar blokkenrol en projectmapje en ben er super blij mee. Zo mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen