vrijdag 2 december 2011

Boodschappendag

Vandaag was het boodschappendag, kasten vullen, lekker hapjes voor de Sinterklaasviering regelen en onderhand bijpraten met Y met wie ik elke week gezellig boodschappen doe.

Op handwerkgebied heb ik iets leuks gedaan, ik ben tevreden over het resultaat en zou het dolgraag showen, maar het is voor een swap en dus moet het geheim blijven tot het bij mijn swapmaatje gearriveerd is en dat duurt nog wel even want het mag pas vanaf 10 december gestuurd worden.

Het laatste blok van de Color Crystals van Ula Lenz is uitgekomen, dit weekend voor het laatst de paarse lapjes in voor dit project en dan gaan puzzelen hoe ik het in elkaar wil zetten, hoewel er een finishing bijgevoegd is, wil ik het anders doen.

Hebben jullie al op de Adventkalender van Anni-tas gekeken, zo kom je nog eens op andere blogs, leuk hoor! Ik ben dol op adventkalenders, maakt niet uit hoe hij er uitziet of wat het inhoud, aftellen naar kerst met iedere dag een verrassing.

Vanavond hoop ik weer een stukje aan de rand van Ursula te quilten, niets ingewikkelds, gewoon rechte lijntjes in ruitvorm, zoals het kleinste ruitje in de quilt. De vulling is een bamboe mengsel, het quilt heerlijk en de quilt is heerlijk warm op schoot.

Een prettige vrijdagavond!
Pauline


1 opmerking:

  1. Hé wat leuk dat je via mij bij de adventkalender bent gekomen van de dutch swappers. Wat een leuk verhaal van Kyra hè? Hopelijk geniet je van elk vakje wat open gaat! groeten joyce (anni-tas)

    BeantwoordenVerwijderen